Veel gestelde vragen
Heeft u na het lezen van de informatie op onze website nog vragen over onze hotels? Hier kunt u de meest gestelde vragen met hun antwoorden vinden.
VOOR AANKOMST
Hoe kan ik reserveren?
U kunt reserveren via onze website.
Kan ik telefonisch reserveren?
Nee, U kunt alleen reserveren via onze website.
Is het voordeliger als wij via jullie eigensite boeken, in plaats van booking.com, ect.. ?
Ja, kamertarieven via onze eigen website hebben ten alle tijden 10% korting.
Moet ik vooraf betalen?
Op dit moment hebben wij alleen de mogelijkheid om vooraf te betalen via iDeal en Creditcard via onze website.
Kan ik met pin of creditcard betalen?
Ja, u kunt in het hotel met pin, visa en mastercard betalen. (betaling met creditcard kan alleen met een creditcard die een pincode heeft.)
Wat zijn de opties voor een extra bed?
Het is bij ons niet mogelijk om een extra bed op de kamer te plaatsen. Als u bijvoorbeeld met drie of vier personen wilt verblijven, is het noodzakelijk om een driepersoons- of vierpersoonskamer te boeken.
Wat betaal ik voor de kinderen?
Alle kinderen tot 5 jaar oud verblijven gratis in het hotel.
Eventueel met één babybedje inbegrepen. Een babybedje is op aanvraag.
Kan het hotel mij komen halen van het station/Schiphol?
Ons hotel heeft geen eigen shuttle service.
Is het mogelijk om op rekening te boeken?
Het is bij ons niet mogelijk om op rekening te boeken.
Hoe oud moet ik zijn om te kunnen reserveren/verblijven bij jullie?
Minimaal één persoon per kamer dient 21 jaar of ouder zijn op de dag van aankomst.
Kunnen wij later uitchecken?
In overleg met de receptie kunt u eventueel later uitchecken dan 11:00 uur.
Wat zijn de in- en uitcheck tijden?
Inchecken 15:00 – 19:00 uur
Uitchecken 06:00 – 11:00 uur
Mocht uw kamer eerder gereed zijn dan 15.00 uur krijgt u een email dat uw kamer gereed is.
U kunt altijd uw bagage gratis bij ons achterlaten in de bagagekamer.
Tot hoe laat kunnen we inchecken?
U kunt nu in deze corona/avondklok tijd tot 19.00 uur inchecken. Verwacht u na 19.00 uur aan te komen, is het verstandig om contact op te nemen via email.
Wat is het rookbeleid?
Op alle hotelkamers is roken niet toegestaan. (alleen als de kamer een balkon heeft mag er op het balkon gerookt worden.) Onze hotelkamers zijn 100% rookvrij. Roken (inclusief elektronische sigaretten) is strikt verboden in alle hotelkamers. Bij overtreding wordt u een boete van € 150,- opgelegd en wordt u verzocht het hotel onmiddellijk te verlaten, zonder restitutie van reeds betaalde kamerkosten.
Welke Kamers hebben een balkon?
Kamer 103, 203 en 301 zijn kamers met een balkon.
Kamer 301 heeft een balkon met een hottub (De hottub kan en mag gebruikt worden zolang de temperatuur buiten niet daalt naar -1 graden Celsius.)
Zijn er speciale kamers voor (minder)valide mensen?
Nee, ons hotel beschikt niet over aangepaste mindervalidenkamers.
Is er een lift aanwezig?
Nee, ons hotel heeft geen lift. De hoogste verdieping is 4 trappen van 15 treden per trap omhoog.
Is er internet aanwezig?
Ja, er is gratis WiFi aanwezig.
Mag ik mijn hond meenemen?
Huisdieren zijn helaas niet toegestaan, op uitzondering van een blindengeleidehond.
Is de hottub in kamer 301 beschikbaar in wintermaanden?
De hottub kan en mag gebruikt worden zolang de temperatuur buiten niet daalt naar -1 graden Celsius.
Wat is er op de kamer aanwezig?
Algemeen:
TV
Kabeltelevisie
Verwarming
Laminaat of beton vloer.
Toilet
Badkamer
Bad of douche
Free Wifi,
Handdoeken
Badhanddoek per persoon
Handdoek per persoon
Badmat 1x
Toiletartikelen:
Hair en body soap in dispenser
Handsoap in dispenser
Papieren handdoekjes
Toiletpapier
Föhn
Bedding:
3-Star boxspring
3-Star matras
4 Star topdekmatras
Matras molton
Kussen molton
Dekbed
Kussen
Linnengoed
Dekbedovertrek
Kussensloop
Babybedding:
Babybedje + matrasje
Dekbedje +linnengoed
Babycape handdoek
Baby bad shampoo
Gratis koffie en thee faciliteiten:
Senseo apparaat
Waterkoker
Kop en schotel
Sap glazen
Longdrinks voor thee
Dessert lepels
Koffie lepels
Per bed een coffeepad
5 verschillende smaakjes thee
Koffiemelk
Suiker
Honingsticks
Zoetjes
Koelkast:
Kamer 104 en kamer 301 beschikken over een koelkast.
Overige:
Oordopjes
Haagse hopje
Kunnen we bij het hotel parkeren?
Nee, ons hotel beschikt niet over een eigen parkeerplaats waar u gratis kunt parkeren.
Er zijn verschillende parkeergarages in de buurt.
Het goedkoopst parkeert u via Parkbee met de Parkmobile app of Park-line app.
ParkBee biedt betaalbare en centraal gelegen parkeerlocaties middenin het centrum van Den Haag aan de Herderstraat 4-6.
Deze parkeergarage bevindt zich op nog geen 3 minuten lopen van de Grote Markt.
Let op: ParkBee locaties zijn alleen toegankelijk met de Parkmobile of Park-line app. Heb je de app nog niet? Bekijk hier hoe het werkt en download meteen de Parkmobile of Park-line app!
De dichtstbijzijnde zijn:
Parkeergarage Paviljoens gracht
Maximaal per 24 uur € 10,00
Parkeergarage Snoekstraat
Maximaal per 24 uur € 12,50
Andere openbare parkeergarages zijn:
Q-park parkeergarage Toren garage
Maximaal per 24 uur € 29,00
Q-park parkeergarage City Parking
Maximaal per 24 uur € 32,00
Meer parkeergarages voor gratis of goedkoop parkeren via deze link
Prettig parkeren in Den Haag
U kunt dan verder met het openbaar vervoer vanaf de parkeerplek naar Zèta Beds via 9292
Kunnen wij bij u onze fietsen stallen?
Nee, ons hotel beschikt niet over een fietsenstalling.
U kunt uw fiets parkeren bij Biesieklette
Beheerder en exploitant van bewaakte stallingen.
U kunt hier uw fiets stallen
Fiets 1e dag tot sluitingstijd gratis
Brommer/scooter € 1,10
Motor € 1,85
Blijft uw fiets ‘overnachten’, dan kost dit:
2e dag € 0,50
3e dag € 3,00
4e dag € 5,50
5e dag € 8,00
6e dag € 10,50
7e dag € 13,00
Extra service
Gratis gebruik oplaadpunt e-bike
U vindt deze stalling vlakbij het hotel op het adres:
Laan 9, 2512 GN Den Haag
Biesieklette fietsen stalling
Openingstijden van de fietsenstalling zijn:
Maandag 07:30 uur – 01:30 uur
Dinsdag 07:30 uur – 01:30 uur
Woensdag 07:30 uur – 01:30 uur
Donderdag 07:30 uur – 01:30 uur
Vrijdag 07:30 uur – 01:30 uur
Zaterdag 07:30 uur – 01:30 uur
Zondag 09:00 uur – 01:30 uur
TIJDENS UW VERBLIJF
Serveert het hotel ontbijt?
Door de nieuwe maatregelen 14 december j.l. kunnen wij op dit moment u alleen een take away ontbijt aanbieden op dezelfde dag van aankomst of een vers take away ontbijt op te halen vanaf 09.00 uur bij De Zwarte Ruiter bar. Dit verse ontbijt kunt u op uw kamer nuttigen. Note: beide ontbijtjes mogen wij alleen in een take away verpakking aanbieden.
Kan ik glutenvrij ontbijten?
Indien u dit vooraf aan ons doorgeeft, kunnen wij zorgen voor glutenvrije opties tijdens uw ontbijt.
Serveert het hotel lunch?
U kunt maximaal tot 13.30 uur een lunch bestellen bij De Zwarte Ruiter bar. Deze lunch mag ook alleen meegegeven worden in een take away verpakking.
Serveert het hotel diner?
Onze restaurants zijn op dit moment tot nader order gesloten.
Tot hoe laat is de keuken geopend?
In het hoogseizoen is de keuken tot 21:00 uur geopend. In het laagseizoen is de keuken tot 20.00 uur geopend. Dit is op dit moment niet van toepassing.
Moet ik voor het restaurant reserveren?
Over het algemeen hebben wij altijd wel een tafeltje beschikbaar. Mocht u een voorkeur hebben, raden wij u aan te reserveren. Tevens is het niet onverstandig in de weekenden een tafel te reserveren. Dit is op dit moment niet van toepassing.
Serveert het hotel alcohol?
Ons hotel is volledig alcoholvrij. Het is toegestaan om uw eigen alcoholische dranken mee te nemen en deze op uw hotelkamer te nuttigen.
Is er een kluisje in de kamer?
Er zijn geen kluisje in de kamers en/of hotel.
Heeft het hotel Wifi?
Wij bieden gratis Wifi aan. De inlogcode krijgt u bij het inchecken.
Heeft het hotel openbare computers?
Nee, wij hebben geen openbare computers.
Kunnen we bij u terecht voor folders van bezienswaardigheden?
Ja, bij de receptie in de in de hal hebben wij een folderrek met toeristische informatie.
Kunnen jullie iets speciaals doen met een verjaardag of jubileum?
Ten eerste: gefeliciteerd!
Neem per email contact met ons op voor de mogelijkheden die wij hebben voor het vieren van speciale gelegenheden. Wij kunnen bijv. rozenblaadjes, ballonnen, slingers en nog vele andere feestelijkheden voor u regelen.
Zijn er winkels in de omgeving?
Het hotel is gelegen in de buurt van winkelstraten met verschillende winkels en supermarkten.
Kunnen wij bij u fietsen huren?
Nee, wij verhuren zelf geen fietsen.
Wilt u een fiets huren dan verwijzen wij u naar deze site: Fiets verhuur Den Haag zij zitten op ongeveer 7 minuten loop afstand van ons vandaan. Een fiets huren kost € 12,50- voor één dag.
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Het spijt ons te horen dat u een klacht heeft. Als u nog in het hotel verblijft, neem dan contact op met een medewerker van het hotel, zodat wij de klacht direct voor u op kunnen lossen.
Als u niet meer in het hotel bent, kunt u per email contact met ons opnemen.
Wij willen graag naar Scheveningen
Scheveningen strand
Scheveningen is de populairste kustplaats van Nederland. Natuurlijk is er het brede strand en de gezellige boulevard, maar de badplaats heeft ook een groot aantal attracties en musea.
Bijvoorbeeld het Casino, het Circustheater, een enorme bioscoop, de gerenoveerde pier en een overdekt winkelcentrum. Kortom, als je iets anders wil doen dan in de zon liggen, zul je je zeker niet vervelen.
Scheveningen heeft één van de bekendste stranden van Nederland en het enige echte stadstrand van Zuid-Holland. Het strand van Scheveningen is ongeveer 4,5 kilometer lang en gemiddeld 110 meter breed.
Strandtips:
- Bij eb (afgaand water) is een sterke stoom naar zee, blijf dan dicht bij de kant. Ingeval u door de stroom meegetrokken wordt probeer dan niet recht hier tegenin te zwemmen, maar zwem schuin naar de kant met de stroom mee. Wees ook voorzichtig met drijvende voorwerpen als luchtbedden, bootjes en zwembanden.
- Kom niet te dicht bij de paalhoofden, pieren en andere obstakels.
- Let goed op uw kinderen, laat ze niet zonder toezicht aan de waterkant. Zijn er dichtbij herkenningspunten op het strand, maak kinderen daar dan attent op.
- Help het strand schoon te houden.
Scheveningen strand ligt ongeveer 6 kilometer van ons hotel vandaan.
Dit is ongeveer 21 minuten fietsen en circa 24 minuten met de bus en/of tram.
Met het openbaar vervoer kunt u tramlijn 1 of buslijn 22 nemen. Het goedkoopste is om een dagkaart in de tram/bus te kopen á € 7,20 pp. U kunt dan de gehele dag op 1 kaartje reizen. Onze hotel crew wijst u graag de weg.
Bij Vertrek
Kan ik mijn verblijf verlengen?
Dat is mogelijk, indien er beschikbaarheid is. Vraag onze medewerkers om de mogelijkheden.
Kan ik eerder uitchecken dan gepland?
Dat is mogelijk. Er kunnen hier echter wel kosten aan verbonden zijn. Vraag aan onze medewerkers om meer informatie.
Kan ik bagage achterlaten?
U kunt altijd uw bagage gratis bij ons achterlaten in de bagagekamer. Het is niet mogelijk om uw bagage achter te laten als u niet bij ons in het hotel verblijft.
Kunnen jullie een taxi voor me regelen?
Natuurlijk! Onze medewerker belt graag een taxi voor u.
Ik ben iets vergeten. Hebben jullie het gevonden?
Neem per email contact met ons op. Wij kijken dan na of het gevonden is en kunnen u de gevonden voorwerpen opsturen. Hier zijn geen kosten aan verbonden.
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Het spijt ons te horen dat u een klacht heeft. Als u nog in het hotel verblijft, neem dan contact op met een medewerker van het hotel, zodat wij de klacht direct voor u op kunnen lossen.
Als u niet meer in het hotel bent, kunt u per email contact met ons opnemen.